top of page
Image by Jess Bailey

janreho

Janreho on vuonna 2019 toimintansa aloittanut ja taloushallintoon keskittyvä yritys, ja minulla on yli kahden vuosikymmenen kokemus toimiston arjesta.

Janreholta saat apua toimistonne asioiden hoitamiseen. Oli kyseessä sitten taloushallinto, HR-puoli tai vaikkapa liikelahjojen hankinta, niin kaikki on hoidossa. Ota yhteyttä ja katsotaan teille toimiva ratkaisu!

-Maria Suominen

Aikaisemmat työtehtävät alalla:

Toimistopäällikön tehtävät, myyntilaskutus, osto- ja myyntireskontra, kassavirta- ja talousennusteet, kassanhallinta, talousraportointi, sopimushallinta ja esimiestehtävät.

Työsuhteeseen liittyvät hr-tehtävät sekä palkkahallinnon yhteyshenkilö, työterveyden koordinointi- ja sopimushallinta, henkilöstövakuutukset ja yhteistyökumppaneiden kanssa asiointi.

Johtoryhmän sihteerin tehtävät ja tiedoitus, liikelahjat, toimiston hankinnat; toimistotarvikkeet ja kalusteet, esimiestehtävät, kokous-, tilaisuus- sekä matkajärjestelyt.

bottom of page